miercuri, 5 ianuarie 2011

Inceputul BIO pentru mine

Sursa imagine: www.guerrillagirls.org
De mai mult de o jumatate de an am inceput sa gandesc BIO.
La mine "revelatia" BIO a inceput prin mai 2010 cand am dat peste un articol ce prezenta compusii chimici din produsele cosmetice, precum si efectele adverse ale acestora.
Mi-am dat seama atunci cat de indiferenti am devenit la ce ni se vinde, la sanatatea noastra. Am realizat ca daca produsul vine intr-un "pachet" colorat frumos, pe care scrie cat de miraculos poate fi, ca spala, ca hidrateaza, ca ilumineaza, ca parfumeaza etc., suntem atat de usor sedusi pentru a-l cumpara.
Prin urmare, am inceput sa caut pe internet produse care nu contineau acei compusi chimici nocivi.
Primul si primul lucru pe care l-am cautat a fost samponul care sa nu contina SLS (Sodium Lauryl Sulfate). Au fost o gramada de oameni - chiar cei din familie -, care au inceput sa rada de mine si sa ma ironizeze. Dar asta nu m-a descurajat, ci m-a facut sa imi continui "cercetarile".
In timp ce imi continuam documentarea, am inceput sa gasesc si site-uri/blog-uri cu retete de cosmetice homemade.
Nu-mi venea sa cred ca puteam inlocui toate produsele din comert pe care le utilizasem pana atunci (si care erau defapt foarte nocive - desi ni se spune altceva), cu produse naturale, sigure, pe care mi le puteam prepara chiar eu.
Asa ca acesta a fost doar inceputul unei aventuri frumoase, pe care o sa vi-o povestesc in postarile urmatoare.

3 comentarii:

Lore ma bucur ca ai avut ideea sa scrii undeva toata povestea ta "bio" si ma bucur ca m-ai "colectat" si pe mine in acest stil de viata !!

He he. Bun. In curand, poate ma iau si eu cu tine in hora. :-)

Imi place foarte tare blogul tau, Lorena! O sa-l citesc cu atentie :)

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More