vineri, 29 iunie 2012

Site-ul Echo Sunshine

Dragii mei, zi mare!! Am dat drumul la site!
www.echosunshine.com este funcționabil de azi. Deocamdată are o formă destul de simplă, dar în curând voi achiziționa un template foarte drăguț, care va aduce o nouă suflare
De astăzi am publicat și noul Catalog de Produse (care include toate produsele Echo Sunshine). Are o formă foarte atrăgătoare, produsele sunt grupate pe categorii ca să nu vă spetiți prea mult cu căutatul. Rețetele au fost îmbunătățite, aceasta fiind una dintre activitățile mele principale. Perfecțiunea mea îmi aduce un imbold în acest domeniu, pentru a căuta în permanență cea mai bună calitate, cea mai bună formă, cea mai bună textură, cele mai bune efecte. 
Pentru detalii despre produse, cât și despre costuri, vă rog să mă contactați pe e-mail sau telefonic.
Pentru o vreme, blogul va funcționa în paralel cu site-ul. Așa că îmi puteți urmări activitatea în ambele părți. Nu uitați că mă puteți găsi și pe pagina de Facebook a Echo Sunshine :)

Aștept de la voi comentarii, sugestii și opinii legate de conținutul site-ului, subiectele pe care doriți să le abordez, produse noi și tot ce vă mai doriți voi.

Vă doresc un week-end cât mai plăcut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More