joi, 6 octombrie 2011

Time for you - Bath Melts

Gata, au trecut şi vacanţa, şi vara. Vine toamna şi după cum spune românul, trebuie să numărăm bobocii. 
Eu chiar pot spune că o să număr mai mulţi boboci “ECO” (anul acesta am conceput mai multe reţete, care au început să se materializeze în stive de cutii plasate strategic în frigiderul meu. Deja am primit recomandări – ca să nu zic plângeri :) că ar trebui să îmi cumpăr unul numai pentru refrigerat produse, nu de alta, dar nu mai avem unde să ne ţinem mâncarea :).
Deoarece în ultima vreme foarte multe persoane au început să îmi ceară detalii despre lucrurile pe care le realizez, am luat decizia de a scrie câte o prezentare dedicată fiecărui produs natural “homemade-uit” de mine.
De curând am găsit
pe blogul lui Jovis nişte reţete de Bath Melts-uri foarte reuşite. Am preluat şi eu ideea, bineînţeles modificând ingrediente, procentaje şi forme, după „chipul şi asemănarea mea” :).
Ce sunt Bath Melts-urile şi pentru ce le poţi folosi, poate te întrebi.
Bath Melts-urile, după cum le spune şi denumirea, sunt nişte mici bucăţi fermecate, care se topesc în cadă, făcând din baie un moment special. Le ador în zilele când vin obosită seara acasă. Numai gândul la micul răsfăţ pe care mi-l voi oferi şi parcă simt deja cum mă relaxez.
Ca bază, în ele vei găsi Unt de Shea organic şi nerafinat, Unt de Cacao presat la rece şi Macerat de Vanilie de Uganda în Ulei de Sâmburi de Struguri.
Untul de Shea (supranumit şi “Aurul Femeilor”) va avea grijă ca pielea ta să îşi recapete hidratarea şi elasticitatea, va hrăni pielea uscată şi iritată, va relaxa musculatura obosită, va acţiona ca un blând anti-inflamator, va activa micro-circulaţia şi va regenera ţesutul cutanat.
Untul de Cacao, deosebit de valoros prin cantitatea crescută de antioxidanţi deţinută, va crea o bariera împotriva factorilor nocivi din mediu, având astfel un efect puternic anti-îmbătrânire. Untul de Cacao hrăneşte şi hidratează pielea, previne şi tratează vergeturile, dă supleţe şi elasticitate pielii, oferindu-i un aspect mătăsos şi strălucitor.
Proprietăţile antioxidante, emoliente, nutritive, hidratante şi catifelante ale Uleiului de Sâmburi de Struguri sunt îmbogăţite prin macerarea batoanelor de Vanilie de Uganda, cu efect relaxant, regenerant şi afrodisiac.
De asemenea, le-am adaugat lapte praf şi amidon de porumb, pentru efectele de netezire a pielii şi pentru a facilita dispersia unturilor şi uleiului în apa de baie.
În funcţie de efectul dorit în final, se pot adăuga uleiuri esenţiale, pudre de cacao, scorţişoară, argile, plante sau miere. Pentru un efect uşor efervescent, se adaugă acid citric.
Pot fi folosite atât pentru relaxare, cât şi pentru înviorare, tonifiere, tratarea răcelilor, a diferitelor probleme ale pielii, pentru creşterea tonusului emoţional sau pentru un efect afrodisiac.
Pentru gravide şi copii sunt recomandate în special fără adaosuri de uleiuri esenţiale.
Vin zilele reci de iarnă, în care avem nevoie de o îngrijire mai intensă. Ce poate fi mai special decât să îţi oferi un moment de relaxare, un moment de grijă pentru tine sau pentru cei iubiţi, un „Time for you”... :)  

1 comentarii:

Au iesit foarte frumoase!Sa ai spor in continuare.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More