luni, 24 octombrie 2011

Cremă antirid pentru ten normal şi mixt

Dintre toate cremele pe care le-am făcut până acum pot spune că aceasta a avut cel mai mare succes. Cred că este de fapt şi prima cremă de faţă pe care am preparat-o, deci are ceva vechime şi utilizare la activ.
Efectele cele mai notabile, care mi-au fost semnalate de către persoanele ce au folosit-o, sunt de iluminare a feţei, hidratare, hrănire, reducerea şi umplerea ridurilor, reducerea petelor şi o elasticitate crescută a pielii.
Aceste mărturii m-au determinat să-i şi schimb denumirea din “Cremă pentru ten normal şi mixt” în “Cremă antirid pentru ten normal şi mixt” – pentru că acesta este unul dintre marile efecte!
Ca majoritatea produselor mele, conţine Unt de Shea - un ajutor de nădejde pentru orice tip de piele, în special în timpul iernii. Proprietăţile de hidratare intensă, de revitalizare şi calmare, se completează cu cele de regenerare, de stimulare a sintezei de colagen şi stimulare a microcirculaţiei. Plus, să nu uităm că şi pe timpul iernii, pielea noastră are nevoie de protecţie UV,
untul de Shea asigurând un FPS 6.
Un element deosebit este uleiul de germeni de grâu, care datorită cantităţii mari de antioxidanţi (în special vitamin E) luptă cu efectele nocive ale radicalilor liberi. Conţine de asemenea cantităţi mari de vitamin A, C, D, F şi K, precum şi acizi graşi polinesaturaţi, acid oleic şi palmitic, carotenoide şi squalane. Este ideal pentru  revitalizarea, normalizarea tonusului, restabilirea echilibrului epidermei şi restructurarea ţesutului conjunctiv.
Uleiul de jojoba este un ulei aparte, cu o compoziţie asemnănătoare sebumului uman, ce se absoarbe uşor în piele. Este un ulei non-comodogenic, hrănitor, catifelant şi echilibrant al secreţiei de sebum. Are rol în menţinerea supleţii şi elasticităţii tenului.
Crema mai conţine uleiul de cânepă - un ulei destul de puţin cunoscut pe plaiurile noastre mioritice. Are un conţinut mare de Omega 3 şi 6, în proporţia ideală de 3 la 1. Efectele acestui ulei sunt de hidratare, calmare, regenerare şi menţinere a apei în piele.
Uleiul de sâmburi de struguri conţinut aduce un plus de antioxidanţi. Lasă pielea elastică, tonifiată şi se absoarbe foarte uşor, nelăsând urme uleioase. Eu macerez în el şi batoane de vanilie, pentru un plus de savoare olfactivă, proprietăţi antioxidante, de relaxare şi de liniştire.
Pentru a face această cremă şi mai eficientă am adăugat ulei esenţial de lavandă, ylang-ylang, rozmarin (şi cred că am să revin în compoziţie, acum pe timp de iarnă şi cu cel de portocale). Lavanda şi rozmarinul vor avea grijă de tenul mixt, în principal pentru reglarea zonelor grase prin proprietăţile dezinfectante şi antibacteriene. Uleiurile esenţiale de ylang-ylang şi lavanda sunt perfecte pentru stările anxioase, aducând relaxare şi linişte. Uleiul esenţial de portocale suplimentează cu un efect de pozitivare, fiind de asemenea recomandat pentru tenurile mature terne şi devitalizate.
După cum îţi poţi da seama, este o cremă unde se concentrează multe ingrediente preţioase cu scopul de a-ţi oferi o îngrijire naturală.
Eu recomand aplicarea cremei seara şi dimineaţa după demachierea şi tonifierea prealabilă, într-un strat subţire (nu este nevoie de o cantitate mare, aşa cum eram obişnuţi la cremele din comerţ). Cel mai bine se absoarbe când pielea este încă un pic umedă.
Pentru viitoarele mamici sau pentru cele care alăptează se poate realiza şi fără uleiuri esenţiale. :)
Pentru bărbaţi, se pot înlocui uleiurile esenţiale de ylang-ylang şi portocale cu cele de patchouli şi/sau salvie. ;)
V-am făcut curioşi, aşa-i?

6 comentarii:

La asa "bunatati" nici nu poate fi altfel decat.... bun.Sa ai spor,la cat mai multe.Pupici.

Mersi mult, KaBea! Iti doresc la fel! Si tu faci lucruri speciale si minunate!! Sa ne traiasca pasiunea si sa ne aduca si impliniri!! Pupici.

Lorena, faina crema, arata si foarte bine! Zilele acestea trebuie sa vorbim depre ce mi-ai promis. De-abia astept! Cred ca imi pot gasi timp zilele astea. Succes! Pup

@ adyana: "Hello :) crezi ca poti sa faci una mai mult pentru ten mixt, decat normal?
Andriana"

Buna Andriana,
Da, am deja o crema pt ten cu probleme (printre care se numara si cel cu zona T mai pronuntata) - este cea pentru ten gras. Contine: unt de Shea, ulei de jojoba, macerat de vanilie în ulei de sâmburi de struguri, ulei de borago, ulei de musetel, oxid de zinc, alantoina, uleiuri esenţiale de lavandă, arbore de ceai şi bergamotă, vitamina A şi E.
Contacteaza-ma pentru mai multe detalii!
Te pup.

Intotdeauna iarna simti nevoia sa-ti dai cu o crema pe fata si pe maini. Gerul si vantul sunt nemiloase. Am folosit crema ta dupa multe alte creme cumparate din comert. Am fost incantata. Pentru prima data nu m-au usturat ochii. Pielea fetei a intinerit. De cand am luat-o, o folosesc zilnic. Nu uit niciodata, desi am o varsta :) Multumesc Lorena, m-ai facut sa am o fata ca la 30 ani desi eu am 50. Orice lucru facut cu pasiune si suflet lumineaza fata mea si sper ca si altor femei sa le lumineze fata. Succes si sarbatori cu satisfactii depline.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More