joi, 17 noiembrie 2011

ECHO SUNSHINE - RELOADED

@ Copyright Lorena Neacşa
Dragii şi dragele mele, de când nu ne-am văzut, multă vreme a trecut!! :) Am parcurs o perioadă destul de plină în evenimente. De aceea n-am mai avut timp să activez pe blog mai des. Dar urmează vremuri mai relaxate din anumite puncte de vedere, aşa că o să ne dăm întâlnire mai des. ;) 
Sunt extrem de bucuroasă să vă anunţ că de circa 3 săptămâni am reuşit să îmi concep logo-ul pentru ECHO SUNSHINE. Mi se părea prea lungă denumirea de ECO Homemade by Sunshine, aşa că am prescurtat-o la ECHO (ECo şi HOmemade), iar SUNSHINE nu putea să lipsească având în vedere că este nickname-ul meu de vreo 8 ani :) (apropos de asta, o persoană dragă mie mi-a spus că atunci când încep să vorbesc despre homemade şi produsele mele,
faţa începe să îmi radieze şi să îmi strălucească :) ).
În privinţa imaginii reprezentative, a fost mai amuzant pentru că a fost primul lucru cu care m-am trezit în minte într-o dimineaţă. Ideea mânuţelor ce îngrijesc şi protejează a venit de la Vlad, iar imaginaţia mea a conceput restul. Materializarea în forma grafică a fost posibilă datorită prietenelor de la Zahara, cărora le mulţumesc încă o dată. Aştept să îmi spuneţi şi părerea voastră... 
Tot cam în aceeaşi perioadă am început şi aventura săpunurilor naturale, pe care o aştept de mult timp şi de care sunt foarte entuziasmată!! Primul săpun obţinut prin metoda la rece a fost realizat cu palpitaţii, toată casa întoarsă cu susul în jos, fugi colo, vino încoace, ai grijă cu leşia, unde este Blue ("motănescul" meu drag) şi tot aşa pentru vreo câteva ore. :) Când am văzut rezultatul, după 2 zile de aşteptat răbdătoare, am sărit în sus de bucurie!! Şi de atunci a început munca pentru inventat noi reţete!! Pot spune că săptămânal am făcut câte ceva nou, iar rezultatele - adică săpunaşele - le vei găsi, în curând, în secţiunea "Produsele mele".
Pentru a face loc noii schimbări de imagine a ECHO SUNSHINE, astăzi am modificat template-ul blogului. Sper să se vizualizeze bine pe toate browserele :)
Mă bucur tare mult că am ajuns la Vidraru toamna asta! Încă de pe la sfârşitul verii îmi doream să revăd barajul înconjurat de munţii şi pădurile arămii. Iar dorinţa s-a îndeplinit!! Am urcat şi până la Poenari - 2960 de trepte dus-întors (când le-am urcat nu le-am resimţit deloc, dar când am ajuns acasă de-abia am ajuns la etajul 1 :)). Cu această ocazie mi-am făcut o colecţie zdravănă de frunze uscate, pe care le veţi descoperi în viitoarele poze de pe blog.
Cam atât deocamdată! O să revin cât de curând cu noi prezentări de produse. Toate merită amintite şi promovate!! Vă invit să îmi spuneţi despre ce produs să postez data viitoare! ;)


Aştept şi review-uri despre produsele pe care le-aţi folosit!!

2 comentarii:

Urmaresc cu constiiciozitate imbogatirea gamei de produse. Folosesc de mai mult timp crema de corp si crema antirid. Nu pot eu sa spun ca "am intinerit", dar ma inteleg foarte bine cu ele. Folosesc de curand si unul din sapunurile primite si sunt foarte multumita.Stiind ce produse de baza folosesti si cat de mult timp aloci pregatirii retetelor, analizand influienta fiecarui element, am multa incredere in produsele tale. Am folosit si una din "bombonelele"de baie...E fain, dar se unge si cada si are nevoie de mai multa atentie la curatire. Spor la treaba in continuare !

Foarte frumos si felicitari.Abia astept sa vad si restul.Mult succes!Pupilici de la fete mici si mari(cea mica face cat 100 fete :D )

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More