miercuri, 16 martie 2011

O altfel de poveste a lucrurilor (Another "Story of Stuff")

Astăzi, o fostă colegă de serviciu mi-a trimis un link cu un documentar foarte interesant, care mi-a amintit imediat de "Story of Stuff" a lui de Annie Leonard. Numai că documentarul este mult mai "documentat", deci şi mai lung... Aşa că te invit ca într-una din serile acestea, în loc de serialul/filmul de la ora 21.00, să te provoci la informare!

E foarte posibil să ţi se pară că ţie nu ţi se întamplă, că nu eşti parte a acestui "Întreg", dar gândeşte-te mai bine.


P.S.: Am postat filmul nu pentru a denatura imaginea anumitor corporaţii (chiar dacă autorii documentarului "bat" direct) ci pentru a descoperi şi partea care nu ne place să o vedem.

Mesajul este valabil, indirect, şi pentru industria produselor cosmetice. ;) 

Vizionare interesantă! :) 

...şi mulţumesc Mădă! 

2 comentarii:

Buna,

Am vizionat asta-noapte documentarul si am trimis si altcuiva link-ul la blogul tau, insa astazi am primit mesaj cum ca nu ar mai functiona video. Intr-adevar, am verificat si eu si nu mai functioneaza. Imi poti spune, te rog, care era numele documentarului - as vrea sa incerc sa il gasesc, sa il pot trimite si prietenilor. Sau ai cumva un link direct de unde l-ai luat?

Multumesc!

Buna Mihaela,

La mine functioneaza de pe blogul meu. Daca totusi nu il poti viziona in continuare, aceste este link-ul unde gasesti filmul: http://www.jurnaltv.ro/video/Food_Inc. Filmul se numeste Food Inc.

Multumesc pentru interes.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More