joi, 3 martie 2011

Zâmbete voioase :)

Multe lucruri s-au întâmplat zilele acestea. 
Într-o oarecare ordine: a venit Mărţişorul (nu primăvara :) - care se lasă încă aşteptată precum o domnişoară care trebuie să se gătească înainte să apară în faţa privirilor noastre dornice de soare, de viaţă); mi-am achiziţionat toate bunătăţile pentru a mă apuca de nişte "poţiuni" grozave, cărora le simţeam lipsa.
Aşa că azi, profitând de micul meu concediu, am "bucătărit" toată ziua!

Şi fiindcă pomeneam de faptul că iarna nu vrea să plece încă, şi pentru că data trecută ţi-am prezentat o cremă de corp, care să iţi ajute pielea să treacă mai uşor peste problemele cauzate de frig, am conchis că astăzi este rândul buzelor tale să aibă parte de o mică atenţie.
Fiind direct expusă intemperiilor iernii, pielea buzelor are foarte mult de suferit. Acelaşi lucru se întâmplă defapt şi pe timpul verii, când soarele arzător şi vântul uscat sunt inamicii acesteia.
Pentru a ajuta la hidratarea tegumentului, în primul rând trebuie să eviţi să iţi umezeşti buzele. Acest lucru nu va face decât să le usuce mai mult.
În al doilea rând, ar trebui să foloseşti un balsam emolient, care să hrănească pielea delicată şi subţire a acestora şi să o uniformizeze.
Îţi propun aşadar, o reţetă simplă şi care îţi va aduce un zâmbet voios în orice anotimp! :)
Pentru prepararea acesteia ai nevoie de câte 1 linguriţă din următorii produşi: ceară pură de albine, unt de cacao, unt de shea, ulei de jojoba şi ulei de gălbenele.
Topeşte întâi unturile pe bain-marin, până devin transparente şi apoi incorporează cele 2 uleiuri.
Topeşte la urmă ceara de albine, iar în momentul când aceasta este lichidă, toarnă amestecul de unturi şi uleiuri realizat anterior şi mixează repede. Dacă vrei, atunci când compoziţia s-a mai răcit, poţi adăuga 3-4 picături de ulei esenţial pentru a-i da o tentă de parfum personală. ;)
Toarnă compoziţia într-un recipient sterilizat şi las-o să se "odihnească" până a doua zi.
Vă doresc tuturor o primăvară cu multe zâmbete voioase! 

2 comentarii:

Pai incercam si asa balsam, dar neaparat cu aroma, ca altfel, mie nu imi place deloc cum miroase untul de shea . (Fiecare cu gusturile sale )

Pentru a schimba mirosul initial al produsului, se pot utiliza cateva picaturi din uleiul esential preferat (iti recomand u.e. de vanilie/portocale/bergamota). Dar acest lucru depinde de fiecare. Mie, spre exemplu, imi place foarte mult mirosul untului de Shea presat la rece.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More